Vés al contingut

Formulari de cerca

Ajuntament de
Cerdanyola

  • Ajuntament
    • Estructura política
    • L'Alcalde
    • El consistori
    • Grups municipals
    • Àmbits
    • Alts càrrecs directius i personal eventual
    • Acció de govern
    • Ple municipal
    • Junta de govern
    • Pressupost municipal
    • Reglaments i ordenances
    • Normativa fiscal
    • Normativa
    • Agenda de l'Alcalde
    • Bonificacions, exempcions i ajuts fiscals
    • Transparència
    • Informació institucional i organitzativa
    • Contractes, convenis i subvencions
    • Gestió econòmica
    • Catàleg de serveis i tràmits
    • Acció de govern i normativa
    • No trobeu la informació?
  • Serveis
    • Atenció a la Ciutadania
    • Cultura
    • Educació
    • Esports
    • Protecció de dades
    • Treball
    • Acció Social
    • Comerç i mercats
    • Mobilitat
    • Urbanisme
    • Habitatge
    • Informació al consumidor
    • Turisme
    • Oficina de Promoció Empresarial
  • La ciutat

    • CERDANYOLA DEL VALLÈS

      Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història

      +


    • L'OBSERVATORI DE LA CIUTAT

      Totes les dades de la ciutat a disposició teva

      +


    AGENDA

    • Del 01/12/2023 al 04/01/2024

      Trenet de Nadal

    • Del 01/12/2023 al 28/12/2023

      Primer concurs 'Ensenya’ns el teu pessebre!'

    • Del 26/11/2023 al 14/01/2024

      Exposició temporal 'Arquitectures de paper. Retallables del taller'

    • Del 17/10/2023 al 17/12/2023

      XII Tardor Solidària

    • Del 09/03/2023 al 17/12/2023

      Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait


    ACTUALITAT

    • El segon Networking Empresarial de Promoció Econòmica se centra en les tecnologies facilitadores
    • Comença la campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
    • El Nadal arriba a Cerdanyola amb més d’una cinquantena d'activitats
    • Els casos de Trastorn de Conducta Alimentària augmenten entre els adolescents de Cerdanyola
    • XIX Camí de Justícia Cerdanyola – Sant Cugat
    • Cerdanyola ja fa olor de Nadal
    • Dia Mundial de la Sida, reforcem el compromís
    • Cerdanyola reivindica els drets de les persones amb disCapacitat/Diversitat Funcional
    • GUIA DE LA CIUTAT
    • Agenda
    • Actualitat
    • Telèfons i adreces
    • Farmacies
    • Transport urbà
    • Com arribar-hi
    • Informació geogràfica
    • Entitats
    • Equipaments
    • Mercats municipals
    • Webs municipals
  • Tràmits
    • Llistat de tràmits
    • Carpeta Ciutadana
    • Queixes i suggeriments
    • Perfil del contractant
    • Verificador de documents
    • Plataforma de contractació electrònica
    • Tràmits altres Administracions
    • Volant d'empadronament
    • Gestió tributària
    • Bústia de factures
    • Instància genèrica
    • Tauler d'edictes
    • Oferta pública
    • Notificacions electròniques
    • Representa
    • Documents en Tràmit d'informació pública
    • Normativa Seu Electrònica
  • Contacte

Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

935 808 888
  • Ajuntament
    • Estructura política
    • L'Alcalde
    • El consistori
    • Grups municipals
    • Àmbits
    • Alts càrrecs directius i personal eventual
    • Acció de govern
    • Ple municipal
    • Junta de govern
    • Pressupost municipal
    • Reglaments i ordenances
    • Normativa fiscal
    • Normativa
    • Agenda de l'Alcalde
    • Bonificacions, exempcions i ajuts fiscals
    • Transparència
    • Informació institucional i organitzativa
    • Contractes, convenis i subvencions
    • Gestió econòmica
    • Catàleg de serveis i tràmits
    • Acció de govern i normativa
    • No trobeu la informació?
  • Serveis
    • Atenció a la Ciutadania
    • Cultura
    • Educació
    • Esports
    • Protecció de dades
    • Treball
    • Acció Social
    • Comerç i mercats
    • Mobilitat
    • Urbanisme
    • Habitatge
    • Informació al consumidor
    • Turisme
    • Oficina de Promoció Empresarial
  • La ciutat

    • CERDANYOLA DEL VALLÈS

      Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història

      +


    • L'OBSERVATORI DE LA CIUTAT

      Totes les dades de la ciutat a disposició teva

      +


    AGENDA

    • Del 01/12/2023 al 04/01/2024

      Trenet de Nadal

    • Del 01/12/2023 al 28/12/2023

      Primer concurs 'Ensenya’ns el teu pessebre!'

    • Del 26/11/2023 al 14/01/2024

      Exposició temporal 'Arquitectures de paper. Retallables del taller'

    • Del 17/10/2023 al 17/12/2023

      XII Tardor Solidària

    • Del 09/03/2023 al 17/12/2023

      Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait


    ACTUALITAT

    • El segon Networking Empresarial de Promoció Econòmica se centra en les tecnologies facilitadores
    • Comença la campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
    • El Nadal arriba a Cerdanyola amb més d’una cinquantena d'activitats
    • Els casos de Trastorn de Conducta Alimentària augmenten entre els adolescents de Cerdanyola
    • XIX Camí de Justícia Cerdanyola – Sant Cugat
    • Cerdanyola ja fa olor de Nadal
    • Dia Mundial de la Sida, reforcem el compromís
    • Cerdanyola reivindica els drets de les persones amb disCapacitat/Diversitat Funcional
    • GUIA DE LA CIUTAT
    • Agenda
    • Actualitat
    • Telèfons i adreces
    • Farmacies
    • Transport urbà
    • Com arribar-hi
    • Informació geogràfica
    • Entitats
    • Equipaments
    • Mercats municipals
    • Webs municipals
  • Tràmits
    • Llistat de tràmits
    • Carpeta Ciutadana
    • Queixes i suggeriments
    • Perfil del contractant
    • Verificador de documents
    • Plataforma de contractació electrònica
    • Tràmits altres Administracions
    • Volant d'empadronament
    • Gestió tributària
    • Bústia de factures
    • Instància genèrica
    • Tauler d'edictes
    • Oferta pública
    • Notificacions electròniques
    • Representa
    • Documents en Tràmit d'informació pública
    • Normativa Seu Electrònica
  • Contacte
Ajuntament de Cerdanyola del Vallès

Ajuntament de Cerdanyola

Esteu aquí

Inici / Ajuntament / Alts càrrecs directius i personal eventual
  • Estructura política
  • L'Alcalde
  • El consistori
  • Grups municipals
  • Àmbits
  • Alts càrrecs directius i personal eventual
  • Acció de govern
  • Ple municipal
  • Junta de govern
  • Pressupost municipal
  • Reglaments i ordenances
  • Normativa fiscal
  • Bonificacions i ajuts fiscals
  • Normativa
  • Agenda política

Alts càrrecs directius i personal eventual

Alexandra Moreno Pardo

Càrrec:
Cap de Gabinet d’Alcaldia.
 
Funcions:
  • Assessorar en la direcció i gestió de l'Alcaldia i l'equip de Govern.
  • Assistir alcalde o alcaldessa en organització de l'agenda d'activitats.
  • Coordinar les activitats de protocol en què participa alcalde o alcaldessa.
  • Coordinar les relacions institucionals i internacionals de l'alcalde o alcaldessa.
  • Coordinar les relacions de l'alcalde o alcaldessa amb els mitjans de comunicació.
  • Assistir l'alcalde o alcaldessa i efectuar propostes d'actuació de caràcter estratègic sota les seves directrius.
  • Assessorar en la coordinació amb les altres àrees d'organització administrativa de l'Ajuntament.
  • Assessorar en l'elaboració dels programes d'actuació i les previsions pressupostàries en relació amb els objectius establerts i als recursos humans, materials i financers assignats a l'Àrea.
  • Assessorar en el control de l'execució dels diferents programes i actuacions municipals.
  • Assessorar en la definició de les necessitats de recursos humans de les matèries d'Alcaldia i en les propostes d'adequació i modificació de l'estructura orgànica i funcional.
  • Assistir a les sessions del Ple, de la Junta de Govern Local i de les comissions informatives.
  • Les assignades amb caràcter general per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals i en particular, col·laborar, d'acord amb estructura organitzativa, en l'establiment i execució de les mesures corresponents en aquesta matèria.
Retribució anual:
54.979,10 € / bruts.
 

Dades biogràfiques:
Barcelona, 1988.
 
Formació:
Llicenciada en Biologia Cel·lular i Genètica per la UAB (2006-2011).
Graduada en Ciència Política i Gestió Pública per la UAB (2011-2015).
Postgrau en Màrqueting Operatiu per ESIC (2016-2017).
 
Trajectòria professional:
Tècnica en pràctiques de Gestió de la Plataforma Bioinformàtica de la UAB-Hospitals (2011-2012).
Tècnica de l’Àrea de Comunicació i suport a la Gerència de la Fundació Pasqual Maragall (2015-2016).
Responsable Programa de fidelització de la Fundació Pasqual Maragall (2016-2018).
Opositora al Cos Superior de la Generalitat (2018-2020).

c/e: morenopa@cerdanyola.cat

Javier Montes López

Càrrec:
Assessor en Matèria Econòmica.
 
Funcions:
  • Assessorar en la direcció i gestió del Govern.
  • Assessorar en l'elaboració dels programes d'actuació i les previsions pressupostàries en relació amb els objectius establerts i als recursos humans, materials i financers assignats i la seva dimensió econòmica.
  • Assessorar en la definició de les necessitats de recursos humans i en les propostes d'adequació i modificació de l'estructura orgànica i funcional.
  • Assistir a les sessions del Ple, de la Junta de Govern Local i de les comissions informatives.
  • Les assignades amb caràcter general per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals i en particular, col·laborar, d'acord amb estructura organitzativa, en l'establiment i execució de les mesures corresponents en aquesta matèria.
Retribució anual:
53.979,10 € / bruts.
 

Dades biogràfiques:
Sabadell, 1984.
 
Formació:
Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Facultat d’Economia i Empresa de la UAB (2010).
Màster oficial de Fiscalitat, per la Universitat Oberta de Catalunya (2015).
 
Trajectòria professional:
Assessor de l'Àrea d'Economia i Serveis Generals a l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (des del 2019).
Tècnic Administratiu del Consell Català de la Producció Agrària Ecològica (2009-2010 i 2011-2019).
Regidor delegat d’Urbanisme i Ocupació a l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (2010-2011).
Tècnic Econòmic a Accent XXI Serveis Immobiliaris (2007-2009).
Administratiu a LIDL (Stiftung & Co. KG) (2006-2007).
Administratiu a Bazar Alcoral (2005-2006).

c/e: monteslj@cerdanyola.cat

Joaquín Garreta Martí-Terroba

Càrrec:
Assessor en Matèria de Territori.
 
Funcions:
  • Assessorar en la direcció i gestió del Govern.
  • Assessorar en l'elaboració dels programes d'actuació i les previsions pressupostàries en relació amb els objectius establerts i als recursos humans, materials i financers als espais de treball d'Espai Públic i Territori.
  • Assessorar en la definició de les necessitats de recursos humans i en les propostes d'adequació i modificació de l'estructura orgànica i funcional.
  • Assistir a les sessions del Ple, de la Junta de Govern Local i de les comissions informatives.
  • Les assignades amb caràcter general per la normativa vigent en matèria de prevenció de riscos laborals i en particular, col·laborar, d'acord amb l'estructura organitzativa, en l'establiment i execució de les mesures corresponents en aquest matèria.
Retribució anual:
53.979,10 € / bruts.
 

Dades biogràfiques:
Barcelona, 1962.
 
Formació:
Perit taxador judicial immobiliari.
Agent de la propietat immobiliària.
Certificat de la UAB del Postgrau en Comunicació i Lideratge Polític.
 
Trajectòria professional:
Responsable de la flota de vehicles de Nestlé España en l'àmbit ibèric i membre del Comitè Europeu Nestlé in the Market Car Fleet (1986-2009).
Fundador de la consultoria Suma Internacional (2009-2016).
Perit Taxador Immobiliari API a Engel & Völkers MMC liderant l'equip Investment (2016-2019).
Assessor del govern de Cerdanyola del Vallès en matèria d'Espai Públic, Urbanisme i Salut Pública (des del 2019).

c/e: garretamj@cerdanyola.cat
Logo Cerdanyola del Vallès
  • Pl. Francesc Layret, s/n
  • 08290 Cerdanyola del Vallès,
  • Tel. 935 80 88 88

Segueix-nos a:

Subscriu-te al nostre butlletí

 
  • Inici
  • |
  • Avís legal
  • |
  • Protecció de dades
  • |
  • Mapa del lloc
  • |
  • Accessibilitat