És el procediment administratiu a través del qual les persones o empreses que pretenen realitzar una activitat, poden adreçar-se a l’ajuntament per realitzar la consulta sobre la classificació d’aquesta i per tant de la tramitació administrativa municipal que li és d’aplicació.
La descripció aportada de l’activitat a desenvolupar ha d’esser el més amplia possible per tal de poder classificar-la correctament.
Organisme competent / Responsable
Ajuntament
Àrea que tramita
Àrea municipal de gestió de les activitats i llicències.
Classificació temàtica
Activitats
Qui el pot demanar
La persona física o jurídica que vol exercir una o diverses activitats en un mateix centre o establiment, o el seu representant legal. En aquest cas s'ha de declarar la representació amb la qual s’actua.
Canals de tramitació
Per mitjans electrònics o de manera presencial.
Període de l'any en què es pot demanar
Es pot presentar en qualsevol moment.
Termini de la sol·licitud
Prèviament a l’inici de l’activitat.
Requisits previs
Haver realitzat el pagament de la corresponent taxa associada a aquest tràmit, si és el cas.
Preu
El que estableixi l’ordenança fiscal.
Mitjans de pagament
Els que estableixi l’ordenança fiscal.
Documentació a aportar
- Sol·licitud d’acord amb el model normalitzat.
- Dades més significatives que defineixin l’activitat o activitats que es pretenen realitzar en un mateix centre o establiment. Cal aportar avantprojecte, estudi previ o qualsevol documentació que defineixi suficientment l’activitat.
- Impresos del tràmit
- Imprès de la sol·licitud.
Termini de resolució
No hi ha resolució.
Es procedirà a la resposta en el termini màxima d’un mes.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.