Targeta d'aparcament individual per a persones amb discapacitat
Descripció
Sol·licitud de la targeta d'aparcament individual per a persones amb discapacitat.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona resident al municipi que tingui com a mínim un 33% de disminució i que tingui reconeguda per la Generalitat de Catalunya la mobilitat reduïda o qualsevol dels altres requisits establerts a la normativa vigent.
On es pot tramitar?
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Com es pot demanar?
Presencialment. Cal emplenar i signar la sol·licitud i presentar-la al Registre General de l'Ajuntament (OAC).
Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" aportant la documentació necesaria.
Documentació
- DNI de la persona titular.
- Dues fotografies tipus carnet de la persona titular de la targeta.
- En el cas que la persona titular sigui conductor/a, fotocòpia del permís de conduir.
- Certificat de discapacitat del Servei de Valoració i Orientació de l'ICASS que acrediti la superació del barem de mobilitat o l'acompliment del requisit al qual es refereix l'article 3.3 del Decret 97/2002 de 5 de març.
- Acreditació de representació legal en cas que la persona titular sigui menor d'edat o incapacitada i la persona representant no sigui el pare o la mare.
- Per a la RENOVACIÓ de la targeta cal afegir als documents anteriors fotocòpia de la targeta caducada.
- En cas de sol·licitud de DUPLICAT amb motiu de robatori o pèrdua de la targeta cal afegir als documents anteriors la denúncia presentada.
Taxa o Preu públic
Tràmit gratuït.
Observacions
La targeta d'aparcament caducarà als deu anys de la seva concessió o bé en el termini que hi hagi indicat a la pròpia targeta.
No s'admet cap altre certificat de discapacitat llevat del de mobilitat reduïda emès per l'ICASS (institut Català d'Assistència i Serveis Socials) de la Generalitat de Catalunya.
El termini màxim de resolució i notificació d'aquesta sol·licitud és de quatre mesos i el sentit del silenci administratiu és desestimatori.