Alta - canvi de domicili de persones amb nacionalitat espanyola

Descripció
Nova inscripció en el padró municipal d’habitants d’una persona de nacionalitat espanyola, per trasllat des d'un altre municipi de l’Estat espanyol o bé per trasllat des de l’estranger. També s'hi inclou el canvi de domicili de residència de persones ja inscrites en el padró municipal d’h abitants.

Qui ho pot demanar?

  •  La persona interessada major d'edat no incapacitada o menor emancipat.
  •  Els representants legals de menors d'edat o de persones incapacitades legalment.

On es pot tramitar?
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (Ptge. Ajuntament s/n).

Com es pot demanar?
Caldrà que us adreceu a l'Oficina d'Atenció Ciutadana i en sol·liciteu l'alta o el canvi de domicili i aporteu la documentació que s'indica a continuació.

Documentació
Si el tràmit el fa la persona interessada:

  •  Original del DNI de la persona interessada
  •  Original del llibre de família, en casos de menors d’edat. En cas de disposar-ne, original del DNI. I acreditació de la persona major d’edat que ostenta la representació legal i de la que fa el tràmit.
  •  Original de documentació acreditativa del dret d’ocupació de l’habitatge. Habitualment, escriptura de propietat o contracte de lloguer vigent. Si el contracte de lloguer no està expressament vigent (per exemple, s’ha prorrogat expressament però no consta cap documentació escrita de què s’ha produït aquesta pròrroga) també s’haurà d’aportar original o acreditació bancària del darrer rebut de lloguer.

Si el tràmit el fa una tercera persona en representació de la persona interessada:

  • La documentació descrita anteriorment.
  • El model "Autorització del representant" que trobareu a l'apartat "Documents relacionats" d'aquest tràmit concret o a l'apartat "Sol·licitud genèrica".
  • L'original de la documentació identificativa de la persona interessada representada (DNI, NIE, passaport...).

Taxa o Preu públic
El tràmit és gratuït.