Celebració de matrimoni civil a l'ajuntament

Descripció
Sol·licitud de celebració de cerimònia de casament civil a la Sala de Plens, al despatx d'Alcaldia de l'Ajuntament o al Museu d'Art de Cerdanyola.

Qui ho pot demanar?
Les persones contraents majors d'edat que prèviament hagin iniciat la tramitació de l'expedient de matrimoni civil al Registre Civil.

Com es pot tramitar?

Presencialment. Cal adreçar-se a l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès (pl. Francesc Layret, s/n) per presentar la corresponent sol·licitud.

Telemàticament. Cal descarregar-se el model de sol·licitud, omplir-.o i guardar-lo a l'ordinador des del que s'està fent el tràmit. Desprès, cal clicar el botó "Fer el tràmit Online", omplir les dades que es sol·liciten i adjuntar el model de sol·licitud que prèviament s'havia guardat i la documentació necessària. Per fer el tràmit telemàticament cal disposar prèviament d'identificació digital (es recomana, per la seva comoditat i facilitat en obtenir-lo, l'IdCAT Mobil; podeu informar-vos i obtenir aquesta identitat digital a https://idcatmobil.seu.cat/).

En ambdós casos, es recomana consultar prèviament les dates de la cerimònia, atès que cal comprovar quina és la disponibilitat de les persones interessades i la disponibilitat de les sales del Ple, del despatx d'Alcaldia o del Museu d'Art de Cerdanyola. Es pot fer aquesta consulta telefònicament trucant a l'Ajuntament en horari de matins (al 93 580 88 88, de les 8:30 a les 14:30 h).

Documentació

  • DNIs de les persones contraents i de dos testimonis.
  • Autorització o Resolució del Registre Civil competent per a la celebració del matrimoni.

Taxa o Preu públic
D'acord amb la taxa regulada a l'Ordenança Fiscal núm. 17.

Torna al Catàleg de Tràmits Electrònics