Celebració de matrimoni civil a l'ajuntament

Descripció
Sol·licitud de celebració de cerimònia de casament civil a la Sala de Plens o despatx d'Alcaldia de l'Ajuntament.

Qui ho pot demanar?
Les persones contraents majors d'edat que ja prèviament hagin iniciat la tramitació de l'expedient de matrimoni civil al Registre Civil.

On es pot tramitar?
A l'Alcaldia (Pl. Francesc Layret s/n, 1a. planta).

Com es pot demanar?

Presencialment:
Caldrà que us adreceu a la secretaria de l'Alcaldia per tal que es puguin acordar les dates en les que podria celebrar-se l'acte civil atès que cal comprovar quina és la disponibilitat de les persones interessades i la disponibilitat de les sales del Ple o despatx d'Alcaldia, així com el temps del tràmit previ que cal fer al Registre Civil. Les cerimònies es programen preferentment els divendres i dissabtes.

Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" aportant la documentació necesaria.

Documentació

  • Fotocòpies del DNI de les persones contraents i de dos testimonis.
  • Interlocutòria/Autorització del Registre Civil competent per a la celebració del matrimoni.
  • Model de sol·licitud degudament emplenat.

Taxa o Preu públic
D'acord amb la normativa fiscal.

Torna al Catàleg de Tràmits Electrònics