Llicència d'ocupació de via pública

tabs

Informació

Descripció
Aquest tràmit habilita a la persona interessada per a l’aprofitament especial del domini públic local que beneficia de mode particular a les persones sol·licitants, que es produeix per l’ocupació temporal o permanent de la via pública i/o l’espai aeri general i d’instal·lacions, per a l’execució d’obres (han d’estar relacionades amb una llicència, comunicació prèvia o bé una declaració responsable), i s’atorga per a ocupar la via pública amb tanques, bastides, contenidors, sacs de runa, canonades, maquinària o materials d’obra o similars. El termini d’ocupació estarà supeditat a les necessitats de l’obra, i no podrà ser superior al termini d’execució total de l’obra. La taxa a liquidar està relacionada a l’Ordenança Fiscal número 15.
 

Qui ho pot demanar?
El pot demanar qualsevol interessat per qüestions d’adquisició, venda o altre interès, en nom propi o en representació d’altri, degudament acreditat.
 

On es pot tramitar?
A l’Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC).
 

Com es pot demanar?
Presencialment. Cal emplenar i signar la sol·licitud i presentar-la al Registre General de l'Ajuntament (OAC).
Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" adjuntant el document de la sol·licitud.
 

Es pot realitzar consulta prèvia a través de la pàgina Web municipal, mitjançant correu electrònic o amb consulta presencial o telefònica a les dependències del Servei d’Urbanisme.

Pàgina web municipal:           www.cerdanyola.cat/urbanisme
Adreça de correu electrònic:  info.urbanisme@cerdanyola.cat

Telèfons del Servei d’Urbanisme:
Tel.: 93 580 88 88 ext.: 3560
Tel.: 93 591 41 22
Fax: 93 580 16 60

Tramitació on-line

Pas 1: Baixar els models de sol·licitud
Els models de sol·licitud son documents en pdf específics per al tràmit en qüestió, que es poden omplir electrònicament (sense necessitat d’imprimir cap document).
Aquests pdf s’han de guardar al disc dur del seu pc, emplenar-los i guardar-los, i al pas 4 adjuntar-los a la instància electrònica. En alguns casos cal presentar altra documentació complementària. Consulteu el text del tràmit i descarregueu tots els documents necessaris per fer el tràmit.

Pas 2: Autoliquidació

  • Demanar la còpia del document d'Autoliquidació de la taxa
    Segons l'ordenaça numero 15 l'ocupació de la via pública amb sacs per obres que requereixen llicència o assabentat d’obres: per setmana o fracció de setmana  la taxa es de 11,88€

 

Pas 3: Pagament de la taxa
Anar a una entitat bancària amb els dos fulls d’Autoliquidació i fer el pagament. L’entitat bancària haurà de posar el segell als dos fulls de full d’Autoliquidació conforme s’ha realitzat el pagament o si aquest pagament es fa mitjançant caixer automàtic obtenir el resguard. 

En el cas de què el pagament no es faci presencialment a una entitat bancària, sinó on-line (a través d'algun sistema de banca electrònica), no cal el segell de l'entitat bancària al full d'Autoliquidació, sinó adjuntar una impressió del resguard del pagament fet.

Pas 4: Enviar les dades al registre telemàtic
Un cop fets els passos anteriors, cal fer un registre telemàtic de la sol·licitud. S’hauran d’adjuntar els models de sol·licitud emplenats, el document d’autoliquidació, el resguard de pagament (tant si s'ha fet on-line mitjançant banca electrònica -amb la referència de pagament obtinguda-, com si s'ha fet presencialment a l'entitat bancària -amb l'escaneig del comprovant de transferència-), i signar digitalment la sol·licitud.

És indispensable haver fet els 3 passos anteriors i adjuntar aquest model degudament complimentat a a la tramitació electrònica

Torna al Catàleg de Tràmits Electrònics