Targeta d'aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat
Descripció
Sol·licitud de la targeta d'aparcament de transport col·lectiu per a persones amb discapacitat.
Qui ho pot demanar?
Qualsevol persona jurídica que realitzi aquest tipus de transport i que tingui el seu domicili al municipi.
On es pot tramitar?
A l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC).
Com es pot demanar?
Presencialment. Cal emplenar i signar la sol·licitud i presentar-la al Registre General de l'Ajuntament (OAC).
Telemàticament. Clicar sobre el botó "Fer el tràmit Online" adjuntant el document de la sol·licitud.
Documentació
- CIF de l'entitat.
- DNI de la persona representant legal de l'entitat.
- Permís de circulació.
- Fitxa tècnica del vehicle.
- Per a la RENOVACIÓ de la targeta cal afegir als documents anteriors fotocòpia de la targeta caducada.
- En cas de sol·licitud de DUPLICAT amb motiu de robatori o pèrdua de la targeta cal afegir als documents anteriors la denúncia presentada.
Taxa o Preu públic
Tràmit gratuït.
Observacions
La targeta d'aparcament caducarà als deu anys de la seva concessió o bé en el termini que hi hagi indicat a la pròpia targeta.
El termini màxim de resolució i notificació d'aquesta sol·licitud és de quatre mesos i el sentit del silenci administratiu és desestimatori.