Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició fotogràfica 'Presó i vida quotidiana'
Exposició 'Cossos que parlen. Les representacions del cos en les autores de còmic 1910-2022'
Vine a ballar la Polca de Cerdanyola
Exposició 'Re-producció. La revolución de la mujer madura'
Exposició 'Hanami'
Més que lletres 2024
Exposició 'Elsa Plaza. Circo Internacional'
Exposició '(In)visibles i (O)cultes'
8a Edició del Joc de l'Okka
ACTUALITAT
Guia
L'Arxiu Municipal és el servei especialitzat a gestionar, tractar, conservar i difondre la documentació que produeix l'Ajuntament de Cerdanyola. També vetlla per la recuperació del patrimoni documental que no produeix directament l'Ajuntament però que està vinculat al municipi per raons socials, econòmiques, culturals o de qualsevol altra mena.
Així, l'Arxiu Municipal conserva els expedients de llicències d'obres i d'obertura d'establiments, els plans d'ordenació urbana, els projectes d'obres municipals, els padrons d'habitants, els padrons d'impostos municipals, les actes del Ple i de la Comissió de Govern, etc., però també acull documentació de particulars, d'empreses i d'altres institucions i entitats locals que volen preservar el seu patrimoni documental i fer-lo públic.
Les funcions bàsiques de l'Arxiu Municipal són: servir l'Ajuntament de Cerdanyola quan necessita antecedents a l'hora de tramitar els afers administratius, donar les pautes per organitzar la documentació des del mateix moment que es crea i elaborar els instruments de descripció (inventaris, catàlegs, índexs) necessaris per localitzar i oferir als ciutadans la documentació que sol·licitin, sempre que sigui de lliure accés o que hi tinguin un interès legítim.
A la planta baixa de l'Arxiu hi ha una sala de reunions i una sala de consultes amb vuit punts de lectura, mentre que a les dues plantes restants s'ha situat una zona de treball amb 1.700 metres lineals d'armaris compactes i dues petites sales per a documents especials (suports magnètics i fotogràfics).
De dilluns a divendres, de 9.30 a 15.00 h