Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Per resolució d'alcaldia s'ha nomenat els Tinents i Tinentes d'Alcalde que han de substituir a l'Alcalde durant el seu període de vacances estiuenques.
Amb motiu de les vacances d'estiu de l'Alcalde, Carles Escolà, els i les tinents d'alcalde del govern municipal, Elvi Vila i Ivan González ocuparan l'alcaldia accidental entre els dies 31 de juliol i 27 d'agost.
Els i les Tinents d'Alcalde exerciran funcions d'Alcalde o Alcaldessa accidental durant els períodes especificats a continuació: Del 31 de juliol al 16 d’agost, Evira Vila Del 17 al 27 d'agost, Ivan González
Carles Escolà reprendrà la seva activitat habitual al capdavant de l'Ajuntament i del municipi el dia 28 d'agost.
Tornar al llistat de noticies