Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
El període per presentar les sol·licituds comença el 17 d'agost i finalitza el 16 d'octubre
L'Ajuntament destina 200.000 euros a aquests ajuts
Els Ajuts a les Famílies va adreçada a persones o unitats familiars que presentin vulnerabilitat econòmica que dificulti el pagament de les despeses ordinàries (IBI) i que compleixin els requisits corresponents.
En aquest exercici l'import subvencionable es calcularà d'acord amb l'aplicació de la fórmula "valor cadastral habitatge x Tipus impositiu x 0,80". Aquesta fórmula té en compte el valor cadastral de l'immoble que consitueix la residència habitual fent que la quota sigui proporcional a aquest.
El termini per presentar les sol·licituds començarà el 17 d’agost i s’allargarà fins al 16 d’octubre. Les sol·licituds es poden presentar:
L'any 2019, 274 famílies van ser beneficiaries d’aquest ajut. Aquest any, l’Ajuntament destina 200.000 euros a aquests ajuts.
Requisits per optar-hi
Sol·licitud Ajut a les Famílies 2020
Convocatòria Ajuts a les Famílies 2020
Tornar al llistat de noticies