Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
El Club Arquers Cerdanyola percebrà 1.600 euros de l'Ajuntament per a l'organització i el desenvolupament de diversos projectes relacionats amb la promoció, pràctica i alta competició del tir amb arc.
La regidora d'Esports, Laura Benseny, i el president del Club Arquers Cerdanyola, Juan Carlos Ahumada, han signat el nou conveni entre l'Ajuntament i l'entitat. Aquest contempla que el Club Arquers Cerdanyola percebi 1.600 euros per part de l'Ajuntament.
El Club Arquers Cerdanyola es compromet amb la signatura del conveni de col·laboració a fomentar l'activitat esportiva, prioritzant la pràctica i promoció de l'handbol entre els nens i nenes de Cerdanyola del Vallès fomentant d'igual forma les vessants formativa, social i competitiva. El conveni recull també les activitats programades i organitzades per l'entitat esportiva més enllà de les regulars dels seus equips (entrenaments i competicions). Aquestes són:
Des del govern municipal es vol seguir treballant en fomentar i potenciar la pràctica esportiva en tots els àmbits, especialment en l'àrea escolar, extraescolar i recreativa.
Fotografia signatura conveni
Tornar al llistat de noticies