Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'exposició Intimitats. La roba interior del segle XIX al XXI acaba la seva estada al Museu de Ca n'Oliver el diumenge 5 de març. Un dia abans, el dissabte 4 de març, tindrà lloc la darrera visita guiada, a les 18:30h.
Expliquem intimitats serà la darrera visita guiada que es farà a l'exposició Intimitats. La roba interior del segle XIX al XXI. L'Activitat serà també la darrera de la programació de la mostra, que es podrà visitar fins el 5 de març al Museu de Ca n'Oliver.
Envoltats per maniquís i peces de roba singulars, les persones participants a la visita guiada descobriran com ha anat canviant la roba interior, especialment la femenina, i com aquests canvis tenen a veure amb les transformacions que ha viscut la societat al llarg d'aquests segles.
L'activitat està prevista per al dissabte 4 de març es 18:30h, és gratuïta i no cal inscripció per a participar-hi.
Tornar al llistat de noticies