Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
La participació a les 13 hores a les eleccions al Parlament de Catalunya, ha estat a la ciutat del 33,22%; un 4,08% per sobre de les eleccions al Parlament de Catalunya celebrades el 2012 que va ser del 29,14%
Recordem que a Cerdanyola del Vallès la normalitat ha presidit l’inici de la jornada electoral.
Totes les meses s’han constituït sense cap incidència i els col·legis electorals han pogut obrir les seves portes a les 9 hores del matí.
A Cerdanyola del Vallès poden participar en aquestes eleccions al Parlament de Catalunya un total de 43.087 electors. S’han designat 604 ciutadans i ciutadanes del municipi majors de 18 anys per a les 64 meses instal•lades al nostre municipi distribuïdes en 13 col·legis electorals.
Tornar al llistat de noticies