Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Jornades Europees del Patrimoni
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
XXXVI Jornadas Culturales Flamencas de Cerdanyola
XXXIV Festival Internacional Blues de Cerdanyola
Exposició fotogràfica 'Live music is life'
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició col·lectiva 'Cianotípia'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Coincidint amb la Festa Major del Roser de Maig es va dur a terme una de les primeres accions de la campanya El CIAC posa color a Cerdanyola, que va consistir en la plantada de flors en jardineres properes a l’Ajuntament amb la participació d'infants i de gent gran
El curs passat es va proposar la campanya El CIAC posa color a Cerdanyola i es van definir les actuacions a fer durant aquest curs actual i vinent. L’objectiu de la campanya és, d’una banda, fer una plantació de flors a diferents espais de la ciutat per tal de fer-la més amable i, d’altra, fer-ho conjuntament amb els avis i àvies per tal de dur a terme un treball intergeneracional, enriquidor tant per als infants com per a la gent gran.
El 4 de maig, coincidint amb la Festa Major del Roser de Maig, es va dur a terme una de les primeres accions de la campanya El CIAC posa color a Cerdanyola. Aquesta va consistir en la plantada de flors en les jardineres properes a l’Ajuntament per part infants i gent gran amb entusiasme i bon ritme.
El Consell d’Infants i Adolescents de Cerdanyola (CIAC) és un òrgan de participació ciutadana format per infants de 10 a 14 anys que es reuneixen de forma periòdica per abordar temes de la ciutat i que treballen organitzats en comissions temàtiques.
Es pot definir el CIAC com:
Fotografia de les persones participants en aquesta activitat
Tornar al llistat de noticies