Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
Una faringitis provoca que l’artista suspengui les seves actuacions, entre les quals destacava la que havia de fer dissabte 6 de maig a Cerdanyola del Vallès
Edurne, la popular cantant, compositora, model, actriu i presentadora, causa baixa del programa de la Festa Major de Cerdanyola del Vallès. Una inoportuna faringitis ha obligat l’artista a suspendre les seves properes actuacions, d’entre les quals destaca la que havia de fer el dissabte vinent al Parc del Turonet. Una actuació molt esperada pels seus fans a la ciutat.
L’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès lamenta la suspensió del concert, al temps que demana una ràpida i completa recuperació de l’artista. El municipi afegeix que a pocs dies de l’inici de les festes no hi haurà cap nova contractació, per la qual cosa els concerts del dissabte seran els de Macaco i La Pegatina.
Els concerts al parc del Turonet quedaran així:
Divendres 5 de maig 22:15 h Descanso Dominical. Tributo a Mecano 00:25 h Celtas Cortos
Dissabte 6 de maig 23 h Macaco 1 h La Pegatina En acabar les actuacions, els dj’s de Migats Sound System punxaran a barraques
Diumenge 7 de maig 21 h Aina Da Silva 22 h Juan Magán
Tornar al llistat de noticies