Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major al barri de Montflorit
Exposició dels XXVI anys de Fantosfreak
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Les sessions sobre la circulació en patinet elèctric i bicicleta tenen una part teòrica i una altra pràctica i formen part del programa d’educació viària de la Policia Local
La Unitat d’Educació Viària de la Policia Local està duent a terme sessions de circulació segura amb vehicles de mobilitat personal i bicicleta per als alumnes de 3r i 4t de l’ESO i 5è de primària, respectivament. En total, participaran en les sessions 835 alumnes dels diferents centres educatius de la ciutat.
Les sessions s'inicien amb una primera part teòrica i continuen amb les pràctiques dels joves i infants en un circuit tancat i instal·lat a la pista coberta de La Boina del CEM Can Xarau. El circuit simula una ciutat amb carrers, rotondes i senyals de trànsit. Els i les participants han de circular respectant els senyals i les normes de circulació. A l’acabar la pràctica, la sessió finalitza amb una reflexió.
Aquesta iniciativa complementa les xerrades d’educació viària que la Policia Local porta a terme a les escoles i instituts amb l’objectiu promoure la reflexió al voltant de la mobilitat segura. Uns 3.000 alumnes d’infantil, primària i secundària participen cada curs dels diferents programes educatius de la Policia Local que fomenten hàbits correctes en el seu comportament com a vianants, conductors de bicicletes o patinets.
Tornar al llistat de noticies