Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
La concentració es farà a les 12h i a la plaça de Francesc Layret
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès convoca a la ciutadania avui, a les 12h i a la plaça de Francesc Layret (Casa Consistorial) a una concentració de 5 minuts en suport de les víctimes de l'atemptat d'ahir a Barcelona i de rebuig al terrorisme i a la violència.
Les banderes oficials de la façana de l'Ajuntament s'han baixat a mig pal en senyal de dol pels fets esdevinguts ahir i romandran així durant tres dies.
L'Ajuntament se suma a les entitats municipalistes catalanes, la Federació de Municipis de Catalunya (FMC) i l'Associació Catalana de Municipis i Comarques (ACM), mostrant la seva repulsa més contundent per l'atemptat terrorista a través de l'atropellament massiu que es va produir ahir a la tarda a les Rambles de Barcelona. Al mateix temps, expressa l'absoluta solidaritat amb les víctimes i persones atropellades i encoratgen i agraeixen la gran tasca de les forces de seguretat i professionals medics que treballen a la zona dels fets.
Tornar al llistat de noticies