Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Exposició 'I tú? Què has fet per la victòria? Cerdanyola, un lloc de refugi'
Exposició fotogràfica 'Presó i vida quotidiana'
Exposició 'Cossos que parlen. Les representacions del cos en les autores de còmic 1910-2022'
Vine a ballar la Polca de Cerdanyola
Exposició 'Re-producció. La revolución de la mujer madura'
Exposició 'Hanami'
Més que lletres 2024
Exposició 'Elsa Plaza. Circo Internacional'
Exposició '(In)visibles i (O)cultes'
8a Edició del Joc de l'Okka
ACTUALITAT
La Ciutat
S’ha millorat la funcionalitat de la ‘Carpeta Ciutadana’ i es pot sol·licitar el nou servei ‘Representa’
Aquestes dues novetats són un pas endavant per la potenciació del canal virtual i en termes d'interoperabilitat
Des de la setmana passada, la Seu Electrònica de l’Ajuntament de Cerdanyola presenta dues novetats per a la ciutadania. D’una banda, s’ha millorat la funcionalitat de la Carpeta Ciutadana integrant-la amb el servei ‘MyGov’. Aquesta acció permet a partir d’ara, a les persones que accedeixin a la Carpeta Ciutadana, tenir una visió integrada de tots els tràmits amb totes les administracions públiques. A la millorada Carpeta Ciutadana es poden consultat els tràmits presentats de forma telemàtica a totes les administracions, les notificacions telemàtiques i les dades i inicis de sessió als diferents canals i ens públics.
D’altra banda, la Seu Electrònica també ofereix el nou servei Representa. Mitjançant aquest servei, es pot sol·licitar la representació i apoderament que facilita que una persona actuï en nom d'una altra. Aquest servei permet a l’administració accedir a un registre unificat perquè es poden compartir les acreditacions de representació que es fan i aprofitar les que fan altres ens. A més, per a la ciutadania suposa haver-se d’inscriure un cop i qualsevol administració podrà consultar els apoderaments.
Seu Electrònica
La Seu Electrònica és un punt d’accés únic i virtual que l’Ajuntament posa a disposició de la ciutadania i empreses per realitzar les gestions públiques. Mitjançant la seu electrònica s’accedeix a la informació dels serveis i tràmits de l’Ajuntament, s'hi poden realitzar consultes sobre l'estat de tramitació dels expedients, iniciar tràmits, presentar documents en el Registre general electrònic, presentar consultes queixes o suggeriments així com també consultar les publicacions d'actes administratius i altres informacions d'interès públic en el Tauler d’edictes.
Per accedir a la Seu Electrònica i presentar tràmits telemàticament només cal disposar d’un certificat digital o bé fer servir l’IdCat Mòbil, que es pot obtenir fàcilment en menys de dos minuts en aquest enllaç.
Tornar al llistat de noticies