Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Ple Municipal d'octubre de 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
Exposició fotogràfica 'Live music is life'
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L'Associació d'Amics del MAC (AMAC) fa una nova proposta de taller d'art i salut a les sales del museu. Activitat centrada en els beneficis que l’art, el patrimoni i la cultura tenen per la salut.
El doctor Xavier Gimeno Soria, professor de la UAB i membre de l'Equip BES, serà l’encarregat de dur a terme les activitats. Cadascuna de les sessions previstes es dedicaran a un material mitjancer de l’expressió creadora de les artistes representades al MAC.
Activitat gratuïta amb taquilla inversa. Inscripció prèvia a amics.maccerdanyola@gmail.com
Hora: d'11 a 12:30 hLloc: Museu d'Art de Cerdanyola (carrer de Sant Martí, 88)Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i Associació d'Amics del MAC
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats