Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major al barri de Sant Martí del Sot de Can Xarau
Jornades Europees d'Arqueologia. Descobreix l'Arqueologia al Poblat Ibèric de Ca n'Oliver
Jornades Europees d'Arqueologia 2025
Mostra documental LGTBI - Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Dia Internacional per a l'Alliberament LGTBI 2025
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Zodíac'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
ACTUALITAT
La Ciutat
L'Associació d'Amics del MAC (AMAC) fa una nova proposta de taller d'art i salut a les sales del museu. Activitat centrada en els beneficis que l’art, el patrimoni i la cultura tenen per la salut.
El doctor Xavier Gimeno Soria, professor de la UAB i membre de l'Equip BES, serà l’encarregat de dur a terme les activitats. Cadascuna de les sessions previstes es dedicaran a un material mitjancer de l’expressió creadora de les artistes representades al MAC.
Activitat gratuïta amb taquilla inversa. Inscripció prèvia a amics.maccerdanyola@gmail.com
Hora: d'11 a 12:30 hLloc: Museu d'Art de Cerdanyola (carrer de Sant Martí, 88)Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès i Associació d'Amics del MAC
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats