Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Enguany la l’esdeveniment de Marxa Nòrdica Ciutat de Cerdanyola, serà alhora Campionat, Copa Catalana de la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya i prova Open MarxaForce Style.
De la mà del Club Marxa Nòrdica Collserola, una entitat local vinculada a la Federació d’Entitats Excursionistes de Catalunya, es proposa un recorregut de 10 quilòmetres en un circuit 100% sobre superfícies naturals al Parc dels Gorgs de Cerdanyola del Vallès.
També es podrà participar en l'Open Marxa Force Style, una caminada sense pressió competitiva, ideal per gaudir de l’activitat física en un ambient motivador. Es treballaran exercicis specífics integrats en el recorregut, com ara exercicis GAC (glutis, abdominals i cames) per finalitzar amb exercici HITT, millorant així el teu rendiment global.
Horaris:
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats