AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2023
Exposició 'Resistents i deportades'
Exposició 'Estiueig de proximitat, 1850-1950'
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
"Lecturas Robadas" de Danny Romero Mas
Exposició "Motxiles. I tu,...què hi portes?"
Dia Internacional de les Dones 2023
Iniciació a DJ
7a Edició del Joc de l'Okka
Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Quico Pi de la Serra, acompanyat per Amadeu Casas (guitarra i cors) i Juan Pau Cumellas (harmòniques) ve a Cerdanyola a presentar el seu darrer treball: Dues tasses. Cançó en blues.
Venda d'entrades: 15 € a taquilla el dia del concert 10 € venda anticipada al web http://www.pidelaserracerdanyola.fila12.cat i els dimecres i dijous de 18.00 h a 21.00 h al mateix Ateneu.
Dues tasses és el 22è treball discogràfic de Quico Pi de la Serra, que porta més de cinquanta anys de carrera musical. És un treball fet des de la maduresa creativa, que li permet fer una mirada enrere per recuperar algunes de les cançons del seu repertori: inclou temes instrumentals de blues, cançons antigues i altres d'inèdites
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats