AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2023
Casalet 2023 a l'Espai Infantil
Exposició "Resistents i deportades"
Exposició: Estiueig de proximitat
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
"Lecturas Robadas" de Danny Romero Mas
Exposició "Motxiles. I tu,...què hi portes?"
Dia Internacional de les Dones 2023
Iniciació a DJ
7a Edició del Joc de l'Okka
ACTUALITAT
La Ciutat
Al Club Arquers de Cerdanyola del Vallès, el proper cap de setmana, els dies 25 i 26 de febrer, tindran lloc les Tirades Socials Solidàries per col·laborar amb
Torneig de patinatge, 200 patinadors de categories d'iniciació i promoció amb participació de diferents clubs.
Els diumenges podreu contemplar els ocells més comuns dels nostre boscos, camps i jardins des d'aquesta zona d'observació privilegiada.
"Les etapes de la vida en relació amb l'art" segona sessió d'Art i Benestar dedicada a la Maduresa.
Coneixereu els espais interiors de la granja i visitareu l'aula rural, la zona de la incubadora, els tancats dels conills i la bassa dels ànecs.
Passejada guiada per aquesta antiga masia boscana que abans de 1495 era coneguda com a mas Portell. Podeu descobrir com ha anat transformant-se amb el pas del temps.
Cap de setmana màgic a càrrec de la cia.Mag Didak, amb l'idea original de Didac Hospital, il·lusionista Didak i ballarina Jordina Sans.
Aquest diumenge torna la Jam a la plaça. Vine a fer el vermut i deixa't lliscar ritme de Swing. T'esperem
Diumenge es celebra el Dia d'Andalucia, per celebrar-ho a la Sala Actes de la Casa Andalucia tindrà lloc les següents activitats:
El segon concert l'oferirà Ángel Petisme (Calatayud 1961) és poeta, cantant i compositor. Llicenciat en Filologia Italiana per la Universitat Complutense de Madrid.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats