Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major al barri de Montflorit
Exposició dels XXVI anys de Fantosfreak
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Com cada any amb motiu aquesta celebració, el Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver estarà obert al públic.
Com cada any, amb motiu del DIM s'obriran al públic simultàniament l'ermita barroca de Santa Maria de les Feixes i l'església romànica de Sant Iscle i Santa Victòria de les Feix
Visita guiada a la granja, coneixereu els espais interiors de la granja i visitareu l'aula rural, la zona de la incubadora, els tancats dels conills i la basa dels ànecs.
El CRAC ens proposa per a aquest diumenge un taller d'elaboració de pa, tal com el ferien en època ibèrica.
Arrossada a Montflorit, el pròxim diumenge 21 de maig a les 14h a Associació de Veïns de Montflorit es fa dinar popular.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats