Agenda d'activitats
Del 17:00 al 10:30
Trenet de Nadal
Aquest any Cerdanyola del Vallès tornarà a comptar amb un trenet de Nadal que ens descobrirà la ciutat des d'una perspectiva diferent.
10:00
Fira del Dia Mundial del Sòl
La plaça Jaume Grau i Altayó acollirà el diumemge 3 de desembre la Fira del Dia Mundial del Sòl amb activitats familiars, vermut, concert de swing, la lectura del manifest i mol
10:30
Ca n'Oliver, un poblat ibèric laietà
Cada primer diumenge de mes el Museu de Ca n’Oliver obrirà les seves portes als visitants perquè el puguin visitar.
11:00
Jugatecambiental
La Jugatecambiental consisteix en un espai lúdic i educatiu on es pot gaudir de diverses activitats: jocs, tallers ambientals o itineraris guiats pel Parc del Turonet.
12:30
Visita sensorial accessible al MAC
Tot coincidint amb el Dia Internacional de les Persones amb discapacitat/Diversitat Funcional el dia 3 de desembre, l’Ajuntament programa una visita al