Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cinema 'Los domingos'
Curs gratuït de danses folk catalanes per a joves
Micro Obert especial Dia de les Dones
Dia Internacional de les Dones 2026
Setmana del Bacallà 2026
Mercats sostenibles. Adéu als plàstics d'un sol ús
XV Cicle de Música de Cambra
Exposició 'Dona i Justícia: de l’estat liberal al franquisme en documents del Vallès Occidental'
Grup de suport a la lactància i la maternitat a l'AV. Les Fontetes
Exposició 'Art Tèxtil' de Les Tapisseres
ACTUALITAT
La Ciutat
Activitat quinzenal que forma part del Programa Gent Gran Activa, que té com a objectiu potenciar l'autonomia i l'empoderament de la població de 60 anys i majors.
Es projectarà la pel·lícula 'Mandarinas' (Zaza Urushazde. Estònia 2013), amb Lembit Ulfsak i Giorgi Nakashidze. La sessió de cinema anirà acompanyada d'un espai de debat posterior.
Sinopsis:
En 1990, esclata la guerra en una província georgiana que busca la independència. Ivo, un estonià, decideix quedar-se, a diferència de la resta dels seus compatriotes, per a ajudar al seu amic Margus amb la collita de mandarines. En començar el conflicte, dos soldats resulten ferits davant de casa seva, i Ivo es veu obligat a cuidar-los.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats