Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Trenet de Nadal
Dia Internacional de les persones amb disCapacitat/Diversitat Funcional
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
Exposició 'Pintant sobre tambors'
Tardor Solidària 2025
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Inauguració de l'exposició Fúria Femenina dins del programa del Dia Internacional de la Dona.
L'Associació d'Artistes Plàstics de Cerdanyola presenta la il·lustradora Núria Garcia Traveria, originària de Cerdanyola del Vallès descobreix la seva passió per la part més conceptual d'aquest àmbit i comença a buscar la seva veu com a il·lustradora sota el nom de Fúria.
L'estil de Fúria es caracteritza per ser minimalista amb un toc realista, combinat amb una ironia molt marcada i la dosi justa de cinisme. Gran part del seu treball és una crítica social i reflexió sobre els temes d'actualitat més candents, explicant els temes més complexos de la manera més senzilla i impactant.
L'exposició és una conversa il·lustrada plena de preguntes incòmodes, un crit visual a favor de la dona i la igualtat de gènere. Una exposició pròpia per donar veu a totes les dones.
Estarà disponible del 29 de febrer a l'1 d'abril.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats