Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Festa Major de Bellaterra 2025
Exposició col·lectiva 'Cianotípia'
Concurs de Fotografia Setmna Europea Mobilitat Sostenible
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
XXXVI Jornadas Culturales Flamencas de Cerdanyola
ACTUALITAT
La Ciutat
Presentació i visita guiada a la nova exposició "Resistents i deportades" que acollirà el Museu de Can n'Oliver fins el 8 de maig.
Presentació de l'exposició amb Rosa Toran, historiadora i comissària i farem una visita per descobrir la participació de les dones en la lluita contra els feixismes durant la primera meitat del segle XX.
La mostra vol recordar les històries de les dones de l'exili republicà que van formar part de la resistència francesa contra l'ocupació dels nazis i es va enfrontar a la repressió, la persecucció i la deportació als camps de concentracció. Ha estat produïda per l'Amical Mauthausen.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats