Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Tardor Solidària 2025
Activitats i tallers Gent Gran Activa
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
ACTUALITAT
La Ciutat
Diumenge 4 de juny a les 11:30h Museu d'Art de Cerdanyola ofereix un taller familiar com a cloenda de l'exposició "Estiueig de proximitat".
Saps com podem imitar sons de la natura? I sons quotidians? Saps quines famílies d'instruments podem utilitzar i com es constitueixen?
Amb el taller es podran respondre aquestes preguntes a l'acompanyament de Pol Aumedes.
Artista polièdric i multidisciplinari, ens proposa una activitat vinculada al paisatge sonor de l'exposició en la qual es crea una composició amb l'ajuda d'instruments i d'una gravadora de so anomenada "loop station"
Places limitades, inscripció prèvia al Museu d'Art de Cerdanyola o trucant al 935 914 130, de dimarts a dissabte de 17 a 20h i diumenges i festius d'11 a 14h
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats