AGENDA
Travesses Goya 2023
Exposició "Relats Compartits"
7ª Edició del Joc de l'Okka
Nova expo a l'espai B'Art Ateneu
Gent Gran Activa
Reconeixement de disfresses de Carnaval
La Feixa dels Ocells a Can Coll
Exposició temporal 'Lluis Gausachs, un mestre en la memòria'
Exposició 'Art primer. Artistes de la prehistòria'
ACTUALITAT
La Ciutat
Una relectura teatral de la cèlebre obra d’Antoine de Saint-Exupéry El petit princep per parlar del valor de l’amistat en temps d’individualisme, de la nostra responsabilitat personal amb el que ens és proper i dels vincles afectius entre les persones.
L’espectacle recull l’esperit de l’autor i juga amb ell a fer possible que les paraules del seu personatge universal, creat durant la Segona Guerra Mundial, siguin dites en el nostre present per algú molt més vell, però igualment net, ingenu, fràgil i tossut. Algú que podria respondre a la personalitat de Léon Werth, el seu gran amic. Un antic combatent de la Primera Gran Guerra que va ser perseguit pels nazis a França, mentre l’autor escrivia El Petit Príncep als Estats Units.
Text i direcció: Maria Pla i Òscar Intente Intèrprets: Miquel Gelabert i Òscar Intente
Hora: 20 hLloc: Teatre Ateneu (carrer de la Indústria, 38-40)Vendra d'entrades: https://cerdanyola.fila12.cat/Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats