Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Exposició 'Somhistòria. Dones de la revolució francesa'
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
El 21 de novembre, l'Espai Enric Granados va acollir les conferències Contaminació atmosfèrica, urbanisme i salut i Infància, espai públic i mobilitat. Les dues van estar obertes a la ciutadania, especialment a la comunitat educativa.
Durant l'actual curs, l'institut Jaume Mimó, se sumarà en el projecte dels Camins Escolars a les escoles Serraperera, Xarau i La Sínia. Dins d'aquest projecte, també es vol continuar debatent i reflexionant sobre la relació entre contaminació atmosfèrica, la transformació de l’espai públic i els models de mobilitat de la ciutat per a la salut dels infants, joves i les seves famílies.
El 21 de novembre, a les 18:30h a l’Espai Enric Granados de la Biblioteca Central de Cerdanyola, es va dur a terme l'acte: «La contaminació atmosfèrica i els entorns escolars», oberta a tota la ciutadania, especialment a la comunitat educativa per a poder debatre i reflexionar sobre la seva rellevància a la nostra ciutat. Aquest acte va comptar amb dues conferències. Mireia Gascón, investigadora de l’Institut de Salut Global de Barcelona (IS Global) que parlà de Contaminació atmosfèrica, urbanisme i salut i en Pau Avellaneda, geògraf urbanista, especialista en mobilitat i infància, va tractar sobre Infància, espai públic i mobilitat.
Tornar a Camins escolars
Presentació de Mireia Gascón