Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
Exposició fotogràfica 'Live music is life'
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
dl., 29/10/2018 - 13:36
La participació del CIAC com a membre del Grupo impulsor encarregat d’organitzar el Quinto Encuentro ha finalitzat en una jornada de treball a la seu d’UNICEF a Madrid.
El passat divendres 26 d’octubre es van trobar a l’oficina d’UNICEF a Madrid els components del Grupo impulsor i els seus equips tècnics per a realitzar una jornada de reflexió sobre la participació i fer una valoració del Quinto Encuentro Estatal de Consejos de Participación y Adolescente celebrat a Oviedo el passat mes de maig.
Els objectius eren:
Després d’una jornada intensa de treball el Grupo impulsor va donar per finalitzada la seva tasca en aquest event i van traspassar el relleu als següents nois i noies del nou Grupo impulsor per tal de poder preparar un nou Encuentro.Estatal.