AGENDA
Horaris dels mercats municipals agost
Exposició virtual 'Paisatges de Cerdanyola'
Exposició 'Domini'
Exposició 'La nit i el cel en temps ibèrics'
Activitat infantil 'Àfrica a la Biblioteca Central'
Jocs d'Aigua
Exposició 'B5-125. Un espai conceptual des dels marges'
Any Gabriel Ferrater
Repensem l'N-150. Projecte RiConnect
ACTUALITAT
La Ciutat
Comença la temporada dinamitzada d’estiu dels patis oberts.
Cursos i tallers, Infància
L'Associació d'Amics del MAC (AMAC) fa una nova proposta de taller d'art i salut a les sales del museu. Activitat centrada en els beneficis que l’art, el patrimoni i la cultura
Cursos i tallers
El Servei Local de Català ofereix dos cursos aquest estiu. Tots dos són gratuïts, de 45 hores i intensius en horari de matí (de dilluns a dijous, de 9:30 a 12:30 h).
Taller de relaxació i connexió amb un mateix, a càrrec de Pau Simon
El Taller de Còmic i Drets Humans anirà a càrrec de la Fundació Solidaritat UB.
El Museu d'Art proposa un nou taller familiar, aquest cop vinculat a tècniques d’estampació i serigrafia sobre roba.
El Mag Igor oferirà una master class amb motiu del 35è aniversari de l'Aula de Teatre de l'Ateneu
Taller de fotografia infantil de la Festa Major del Roser de Maig. Per a infants d'entre 8 i 12 anys. El curs és gratuït i les places són limitades.
Cursos i tallers, Festes populars, Infància
Laia Pinera de Pallapupes oferirà una master class amb motiu del 35è aniversari de l'Aula de Teatre de l'Ateneu
El concurs es durà a terme entre les 8h i les 14h i la inscripció serà gratuïta per a tots els participants.
Cursos i tallers, Festes populars