El període per presentar les sol·licituds comença el 17 d'agost i finalitza el 16 d'octubre
L'Ajuntament destina 200.000 euros a aquests ajuts
La Ciutat
El període per presentar les sol·licituds comença el 17 d'agost i finalitza el 16 d'octubre
L'Ajuntament destina 200.000 euros a aquests ajuts
Els Ajuts a les Famílies va adreçada a persones o unitats familiars que presentin vulnerabilitat econòmica que dificulti el pagament de les despeses ordinàries (IBI) i que compleixin els requisits corresponents.
En aquest exercici l'import subvencionable es calcularà d'acord amb l'aplicació de la fórmula "valor cadastral habitatge x Tipus impositiu x 0,80". Aquesta fórmula té en compte el valor cadastral de l'immoble que consitueix la residència habitual fent que la quota sigui proporcional a aquest.
El termini per presentar les sol·licituds començarà el 17 d’agost i s’allargarà fins al 16 d’octubre. Les sol·licituds es poden presentar:
L'any 2019, 274 famílies van ser beneficiaries d’aquest ajut. Aquest any, l’Ajuntament destina 200.000 euros a aquests ajuts.
Requisits per optar-hi