El dimecres 6 de juliol, el centre ha organitzat una festa oberta a la ciutadania per celebrar la seva primera dècada d’història
L’Escola Bressol Municipal Turonet celebra 10 anys

L'Escole Bressol Municipal havia organitzat diferents jocs d'aigua al pati del Centre Cívic Turonet a partir de les 16:30h, però la previsió de pluja ha fet que finalment aquest quedin anul·lats. Sí que es manté, a partir de les 17:30h i fins a les 19:30h la visita per l’escola que permetrà a les persones assistents viatjar a través dels deu anys d’història del centre que obria les seves portes l’1 de setembre del 2011 amb una oferta de 102 places.
L’Escola Bressol Municipal Turonet va ser construïda a un terreny entre els barris del Turonet i Canaletes amb el seu accés principal al carrer Pompeu Fabra, 19. L’edifici, d’una única planta, aprofita la topografia del terreny facilitant així els accessos. Disposa de 7 aules equipades per a cada franja d’edat i amb molt llum natural. En general, es un espai amable, estimulant, espacial i sensorialment adequat per al seu alumnat de 4 mesos a 3 anys d’edat.
Festa 10à aniversari Escola Bressol Municipal Turonet
Dimecres 6 de juliol
De 17:30h a 19:30h – visita a l’escola per conèixer els 10 anys història