Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Setmana de la Innovació 2025
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidaria 2025
Mes de la Salut Mental a Cerdanyola
XXXVI Jornadas Culturales Flamencas de Cerdanyola
Exposició fotogràfica 'Live music is life'
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
La Rua de Carnaval es farà el dissabte 1 de març a la tarda. El termini per inscriure's i participar en els premis a les millors disfresses s’iniciarà l’1 de febrer i finalitzarà el 25 de febrer
El Carnaval ja comença a escalfar motors a la ciutat, especialment per participar a la tradicional Rua que tindrà lloc el dissabte 1 de març, a partir de les 17 h.
Per participar a la Rua de Carnaval no és obligatori haver-se inscrit prèviament. De fet, persones i comparses poden incorporar-se a la Rua des del seu inici o durant el recorregut sense estar inscrites. Tanmateix, l’organització recomana tramitar una inscripció per facilitar-ne la seva organització i desenvolupament. A més a més, les persones i comparses prèviament inscrites podran obtenir algun dels reconeixements del Jurat que col·labora amb el Rei Carnestoltes.
Per tramitar una inscripció cal emplenar el corresponent formulari i lliurar-lo presencialment a l'Ateneu (carrer Indústria, 38-40), de dilluns a divendres de 8:30 a 22 h, o enviar-lo per correu electrònic a l’adreça carnaval@cerdanyola.cat. El full d'inscripció estarà pròximament disponible al web municipal.
El període d’inscripció s’iniciarà el dissabte 1 de febrer i finalitzarà el dimarts 25 de febrer.
El Jurat que col·labora amb el Rei Carnestoltes ha previst tres categories de reconeixement per les persones i comparses prèviament inscrites a la Rua:
El jurat reconeixerà a les tres millors comparses, a la millor comparsa petita i a la millor disfressa individual.
La Rua sortirà el dissabte 1 de març des de l'avinguda Espanya cantonada avinguda Roma a les 17 h i farà un recorregut per la ciutat fins arribar al Parc del Turonet. Es calcula que el recorregut pot durar unes 2 hores. La concentració de les comparses i persones que vulguin participar a la rua des del seu inici serà a les 16 h.
Es recorda que la Rua de Carnaval és una activitat festiva, ciutadana i familiar en la qual no han de tenir lloc conductes que no siguin les adequades a la seva naturalesa. En aquest sentit, no es permetran actituds o comportaments incívics, discriminatoris o perillosos. L’organització o la Policia Local, si es dona alguna d’aquestes circumstàncies, podrà obligar a les persona o persones implicades a abandonar la Rua.
Full d'inscripció concurs de disfresses Carnaval 2025
Tornar al llistat de noticies