Rua i Ball de Carnaval 2025

01/03/2025
El dissabte 1 de març, es farà la Rua de Carnaval. L’activitat més popular del regnat carnavalesc. Sortirà de l’avinguda d’Espanya i transitarà pels carrers de la ciutat en direcció al Parc del Turonet.
Una de les novetats de la rua del Carnaval 2025 serà un tram de baixos estímuls situat en el carrer de Francolí, entre Sant Casimir i Sant Antoni. En aquest espai les comparses desfilaran sense so ni estímuls visuals que puguin alterar a les persones que pateixen alta sensibilitat. També s’ha previst una zona per a persones amb mobilitat reduïda, ubicada a la plaça de l’Abat Oliba.
16:00 h. Concentració de comparses per a la Rua (av. Espanya cantonada amb l'av. Roma)
17:00 h. Gran Rua de Carnaval
Recorregut: av. d’Espanya, c. de Sant Casimir, c. de Francolí, pg. de Cordelles, pl. de Francesc Layret, c. de Francesc Layret, av. de Catalunya, av. de la Primavera, pl. de l’Estatut i parc del Turonet.
De 19 a 24 h Ball de Carnaval al Parc del Turonet
Presentat per Pepo Flores
- 19:00 h Actuació de DJ
- 19:30 h Animacions de ROGER’S i QÓREO
- 20:30 h Lliurament dels reconeixements a les millors comparses
- 21:00 h Concert del grup INVICTUS
Hora: 17h inici de la Rua
Organitza: Ajuntament de Cerdanyola del Vallès