Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Taller infantil de fotografia Festa Major Roser de Maig 2025
Escenari KM0 a la Festa Major del Roser de Maig
Punt Lila a la Festa del Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Portes obertes al Museu d'Art de Cerdanyola - Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
ACTUALITAT
La Ciutat
Els instituts de Cerdanyola del Vallès ofereixen una jornada de portes obertes per mostrar les seves instal·lacions i oferta educativa.
Abans del període de preinscripció per a batxillerat i cicles formatius, els instituts de la ciutat organitzen les habituals jornades de portes obertes. Aquestes serveixen per a donar a conèixer l’oferta formativa i les instal·lacions dels centres.
Tots els instituts públics de Cerdanyola (Pere Calders, Banús, Gorgs, Forat del Vent i Jaume Mimó) ofereixen estudis de batxillerat en Humanitats i Ciències Socials, Científic i Tecnològic i a més, el Jaume Mimó imparteix el batxillerat d’Arts. Aquest és l’únic institut que també disposa de Cicles Formatius.
Dia i hora de les jornades de portes obertes: CENTRE - DATA I HORA Institut Pere Calders - 9 de maig a les 18h Institut Jaume Mimó - 5 de maig a les 18h Institut Banús - 4 de maig a les 18h Institut Gorgs - 11 de maig a les 18h Institut Forat del Vent - 10 de maig a les 18h
Tornar al llistat de noticies