Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
Aquesta tercera edició començarà al punt que va finalitzar l'anterior, just a principis del segle XVIII, amb els inicis del Neoclassicisme.
Amb la intenció d'acostar la Història de l'Art a un públic més general, l'Associació d'artistes Plàstics ha organitzat un cicle de conferències que intentarà esbossar un recorregut pel relat històric construït a partir de les obres d'art i els seus creadors. Conferències a càrrec de Quim Módenes, professor d'Història de l'Art i col·laborador habitual del Museu d'Art de Cerdanyola. La conferència del mes de maig té per títol: 'De l'Impressionisme a les avantguardes' Activitat oberta a tot el públic i autofinançada pels assistents (Taquilla inversa)
Hora: de 19:30 a 20:30 hLloc: Museu d'Art de Cerdanyola- Can Domènech (Carrer de Sant Martí, 88)Organització: Associació d'Artistes Plàstics amb el suport de l'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats