Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
XLII Mostra Internacional de Dansa Popular de Cerdanyola del Vallès
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Jocs d'aigua del Parc Cordelles
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
En motiu del Dia Internacional dels ocells obrim les portes de Can Coll per a compartir bones estones aprenent i gaudint amb activitats que tindran el món dels ocells com a protagonista.
El dia 3 d’octubre a la Festa dels Ocells de Can Coll trobareu propostes participatives com:
Activitats per a tots els públics i gratuïtes amb la col·laboració de Collserola Verda. Cal inscripció prèvia a la xerrada NOCMIG, un projecte de ciència ciutadana. Places limitades. A partir de 12 anys. Obrirem inscripcions a partir del 27 de setembre al telèfon de Can Coll: 936920396 (laborables de 9.30 a 14.30 h) màxim 4 places per trucada. Més informació: CEA Can Coll.
També trobareu activitats per a celebrar el Dia Mundial dels Ocells al Centre d’Informació del Parc dissabte 2 d’octubre amb la passejada temàtica: Vols d’ocells i diumenge 3 d’octubre últim dia d’observació al turó de la Magarola.
Tornar al llistat de l'agenda d'activitats