Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc Familiar de Roser de Maig 2025
Portes obertes Museu i Poblat Ibèric de Ca n'Oliver - Roser de Maig 2025
Festa Major del Roser de Maig 2025
IX Concurs Fotogràfic del Roser de Maig 2025
Exposició Tallers Plàstica Infantil de l'Ateneu
Exposició 'Explosió de colors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
Converses LGTBI a través del cinema
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
El SAI de Cerdanyola del Vallès ofereix acompanyament i atenció de proximitat a les persones LGTBIQ+ (Lesbianes, Gais, Trans*, Bisexuals, Intersexuals, Queers i més) que pateixin o estiguin en risc de patir qualsevol forma de discriminació i/o violència LGTBIQ+fòbica.
El servei també dona resposta a consultes per qüestions vinculades a les diversitats sexuals i de gènere (identitat de gènere, expressió de gènere, orientació sexual, etc.), del col·lectiu LGTBIQ+ i familiars, professionals i/o amistats que hi tinguin vincle.
En concret s'ofereixen els següents serveis:
El SAI forma part de la Xarxa SAI de Catalunya impulsada pel Departament de Treball, Afers Socials i Famílies que, al costat del mon local, desenvolupa serveis de proximitat que garanteixin i defensin els drets de les persones LGTBIQ arreu del territori.
Tots els serveis són gratuïts, cal demanar cita prèvia: Carrer de les Belles Arts, 19 935 921 647lgtbiq@cerdanyola.cat L'horari d'atenció serà de dilluns a divendres de 10 a 13h
Díptic informatiu del SAI
Tornar al llistat de noticies