AGENDA
7ª Edició del Joc de l'Okka
Nova expo a l'espai B'Art Ateneu
Gent Gran Activa
Reconeixement de disfresses de Carnaval
La Feixa dels Ocells a Can Coll
Exposició temporal 'Lluis Gausachs, un mestre en la memòria'
Exposició 'Art primer. Artistes de la prehistòria'
Sala d'Estudi Nocturna
ACTUALITAT
Descripció
L’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor (OMIC) és un servei de l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès per informar i assessorar en matèria consum.
Les seves actuacions es concreten en:
Tanmateix, l'OMIC no és competent quan:
Qui pot sol·licitar ser atès per l’OMIC?
Tots les persones domiciliades a Cerdanyola del Vallès, en la seva condició de persones consumidores finals. Per ser atès per l’OMIC cal sol·licitar cita prèvia, indicant el motiu de la petició.
L’OMIC no es competent en els següents casos:
On es pot tramitar una cita prèvia per ser atès per l’OMIC?
Presencialment, a les dependències de l’OAC.
Telefònicament, trucant al 93 580 88 88 (o al 010 si es truca des del terme municipal de Cerdanyola).
Com es pot presentar una reclamació?
Cal omplir un full de reclamació (el model es pot descarregar des d’aquesta web) i lliurar-lo. Això pot fer-se:
En ambdós casos es necessari adjuntar una còpia de tota la documentació relacionada amb la reclamació.
Abans de presentar una reclamació, es necessari que la persona reclamant hagi presentat reclamació previa davant l’empresa o establiment a qui es reclama.
Taxa o Preu públic
Tràmit gratuït.
Observacions
El fet de presentar una reclamació i que s’accepti no presuposa que la persona reclamant tingui raó o que l'OMIC en sigui competent. La reclamació serà estudiada i es procedirà d’acord amb la legislació vigent. S’informarà per carta a la persona interessada dels tràmits que es facin en cada moment.
Documents relacionats