Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L’acció consisteix en trobar 10 tions ‘amagats’ a diferents espais de la comarca. Per poder trobar-los, el Consell Comarcal ha donat pistes a través de les xarxes socials Viu el Vallès @viuelvalles
Al Vallès Occidental s’hi han amagat 10 tions juganers i Viu el Vallès demana l’ajuda de la ciutadania per trobar-los. Aquest és el punt de partida de la campanya #10TionsAmagatsalVallès amb què es pretén incentivar el turisme de proximitat al Vallès Occidental i la descoberta del patrimoni cultural i natural.
La campanya, va començar a mitjans de desembre a les xarxes socials de Viu el Vallès, i consisteix en donar diferents pistes fins que es trobin els 10 tions. Les pistes s’han publicat a les xarxes socials (Facebook, Instagram i Twitter) de Viu el Vallès (@viuelvalles) i també es podran seguir a través del hashtag #10TionsAmagatsalVallès.
Encara queden tions per descobrir Mapa de tions
L’objectiu de la campanya, que es promourà fins a finals d'any, és redescobrir el patrimoni cultural i natural del Vallès Occidental alhora que incentivar les visites de proximitat. Cada tió porta una etiqueta amb un codi QR que redirigeix a la pàgina web de Viu el Vallès, on es proposen altres espais propers a visitar. Les persones que trobin els tions se’ls podran endur a casa com a record.
Tornar al llistat de noticies