Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Vine al Museu de Ca n'Oliver per Sant Martí!
Festa de Tardor de Sant Martí 2025
XVIII Jornades Gastronòmiques del Bolet
Mostra Documental '80 anys amb Isidre Grau'
Exposició Concurs fotogràfic 50è Aplec de la Sardana
Tardor Solidària 2025
Exposició 'Valldaura. 1150-2025. Una història de monjos, reis, nobles, industrials i investigadors'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
L’acte institucional es durà a terme a la plaça Onze de Setembre el dimecres 11 de setembre a partir de les 10 h
Cerdanyola del Vallès commemorarà el dimecres 11 de setembre la Diada Nacional de Catalunya a partir de les 10 hores a la plaça de l’Onze de Setembre. L’acte s’iniciarà amb un Pilar d’Honor carregat pels Castellers de Cerdanyola al que seguirà la interpretació del Cant de la Senyera a càrrec de la Coral de l’Agrupació Musical de Cerdanyola del Vallès (AMCV).
L’acte continuarà amb les ofrenes florals de les entitats, associacions i organitzacions polítiques de la ciutat al monòlit de les Quatre Barres.
Seguidament es farà l’ofrena floral institucional a càrrec de l’alcalde de la ciutat, els/les portaveus dels grups municipals i els/les regidors/res de l'Ajuntament. L’ofrena s’acompanyarà amb la interpretació de Els segadors a càrrec de la Banda i la Coral de l'AMCV.
A la intervenció de Carlos Cordón, alcalde de Cerdanyola, seguirà una ballada de sardanes amb l’Agrupació Cultural Sardanista de la ciutat i oberta a la participació de tothom que ho desitgi. La música la posarà la banda de l’AMCV.
A Bellaterra, la celebració de la Diada Nacional començarà a les 12:30 h i com és habitual es duran a terme les ofrenes florals de les entitats i associacions bellaterrenques, a més de la dels portaveus dels diferents grups polítics i la institucional.
Tornar al llistat de noticies