AGENDA
Concurs dels cartells de la Festa Major del Roser de Maig 2023
Exposició 'Resistents i deportades'
Exposició 'Estiueig de proximitat, 1850-1950'
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
"Lecturas Robadas" de Danny Romero Mas
Exposició "Motxiles. I tu,...què hi portes?"
Dia Internacional de les Dones 2023
Iniciació a DJ
7a Edició del Joc de l'Okka
Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Les sol·licituds s'han de presentar fins al 14 de setembre a l'OAC municipal
L'Ajuntament obre un termini extraordinari per a la sol·licitud de beques escolars. Es destinaran a beques de menjador escolar, llars d'infants, llibres i material escolar per al curs acadèmic 2018-2019.
Podran presentar sol·licituds en el termini extraordinari aquelles famílies amb fills/filles que reuneixin els requisits establerts en l’article 11 de l’ordenança reguladora de les bases generals d’atorgament d’ajuts socials i que, no havent presentat sol·licitud en termini ordinari, es trobin en una de les situacions següents degudament justificades:
· Que estiguin empadronades o hagin sol·licitat l’empadronament i que resideixin efectivament a Cerdanyola del Vallès a partir del dia 20 d'abril de 2018.
· Que presentin una situació econòmica, social o familiar greu sobrevinguda posteriorment a la finalització del termini ordinari de presentació de sol·licituds (20 d'abril de 2018). En aquests casos, no s’entendrà com a situació greu sobrevinguda l’atur laboral que s’hagués pogut preveure prèviament, ni aquelles situacions similars que a judici de les tècniques - tècnics municipals que s’hagin pogut preveure.
El termini extraordinari no inclou les sol·licituds de colònies escolars i sortides de fi de curs, d’alumnes d’educació infantil, primària i secundària obligatòria.
La documentació s'ha de presentar a l'OAC, en horari de 8,30h a 16h.
Informació:
Documents:
Convocatòria de beques per al curs acadèmic 2018 - 2019
Full Informatiu
Sol·licitud de beques periode extraordinari
Tornar al llistat de noticies