Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Cerdanyola Menuda - Concert El Pot Petit
Cerdanyola Menuda 2025
Nits d'Estiu Jove 2025
L'Estiu és gran 2025
Patis oberts temporada d'estiu
Refugis climàtics a Cerdanyola
Exposició 'Lliçons per al present: Rotspanier, treballadors forçats espanyols durant la II Guerra Mundial'
Exposició 'Segur que tomba: Moviments i accions de lluita antifranquista (1960-1975)'
ACTUALITAT
La Ciutat
La nova fase d’actuació ha millorat els accessos a les instal·lacions del CEM Can Xarau i ha permès la remodelació d’un tram del carrer Camèlies, entre d’altres
Les obres de reurbanització de Can Xarau, que van començar al juliol de l’any passat, han arribat a la seva fi. Les actuacions que s’han dut a terme en aquesta fase han estat:
Actuacions des del 2014
El projecte de reforma i millora de la illa de Can Xarau va començar el 2014 amb un avantprojecte general que va permetre obrir al públic el gran espai ocupat per l’antic camp de futbol de Santa Anna, actual parc Xarau. A partir d’aquest avantprojecte han sorgit diferents projectes executius d’obres com ara la reurbanització de la plaça central d’accés des del carrer de les Camèlies, la coberta d’una de les pistes exteriors, la reforma de la coberta de La Boina, la substitució de la coberta del pavelló i l’adequació d’un equipament en edifici de serveis, entre d’altres.
Foto 1 Reurbanització Can Xarau Foto 2 Reurbanització Can Xarau Foto 3 Reurbanització Can Xarau Foto 4 Reurbanització Can Xarau
Tornar al llistat de noticies