L’Alcalde, Carlos Cordón, acompanyat de la regidora de Gent Gran, Carme Arché, van visitar ahir a María Gutiérrez Herrero, qui complia 100 anys
Homenatge a la centenària María Gutiérrez Herrero

María Gutiérrez Herrero va viure ahir, 24 de novembre, un dia molt especial doncs va complir 100 anys i ho va fer acompanyada de la seva filla i el seu gendre. A més, també va rebre la visita i homenatge de l’alcalde, Carlos Cordón, i de la regidora de Gent Gran, Carme Arché. Tots dos van tenir l’oportunitat de fer entrega a la centenària d’un ram de flors, un diploma i una insígnia de plata amb l’alzina centenària de Cordelles.
Amb aquest homenatge l’Ajuntament vol transmetre l’afecte de tota la ciutat a les persones que tenen la sort d’arribar a ser centenàries.
María Gutiérrez Herrero va néixer el 24 de novembre de 1922 a Riaño (León) i va ser en 1975 quan, després de quedar-se vídua, es va traslladar a viure a Cerdanyola amb la seva filla. María va tenir dos fills i és àvia de 3 netes i besàvia de 5 besnets.