Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Activitats i tallers Gent Gran Activa
ACTUALITAT
La Ciutat
Un total de 6.313 veïns i veïnes de la ciutat ja han exercit el seu dret al vot al Referèndum 2017
La jornada electoral s'està desenvolupant sense incidents destacables a la ciutat. Únicament són esmentables alguns problemes de caire informàtic que haurien provocat que algunes meses electorals no s'hagin posat en marxa des del primer moment, tal i com estava previst. Els problemes s'han superat i les cues a totes les meses són la constant a la ciutat.
La votació continuarà sense interrupció fins a les 20h. Si a l’hora de tancar queda algun elector dins el local o en l’accés li serà permès de votar.
A Cerdanyola del Vallès hi ha 66 meses repartides en 13 col.legis electorals, els habituals dels comicis que s'han celebrat fins ara a la ciutat.
L'Ajuntament de Cerdanyola del Vallès informarà de l'esdevenir de la jornada a través de la pàgina web www.cerdanyola.cat, les xarxes socials municipals així com els mitjans de comunicació públics Cerdanyola Ràdio i el diari digital www.cerdanyola.info
Tornar al llistat de noticies