Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Parc de Nadal
El Laboratori de la Fada Alba
2a Exposició de pessebres de Cerdanyola
Exposició 'Creativitat'
2a Ruta de pessebres a Cerdanyola
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom 2026
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Trenet de Nadal
Exposició fotogràfica 'Albert Pueyo, 50 tecles i un objectiu'
Tardor Solidària 2025
ACTUALITAT
La Ciutat
Hi han participat a prop d’una cinquantena de representants de col·lectius de l’àmbit social i econòmic de la ciutat, així com de totes les formacions polítiques presents al consistori
El govern municipal preveu la mobilització de 4M€ per fer front als efectes de la COVID-19 a través del paquet de mesures que s’acaben de donar a conèixer. D’aquests, 1,7M€ aniran destinats a ajuts directes a famílies, autònoms i petites empreses
Avui, 26 de maig, ha tingut lloc la sessió de presentació de les conclusions dels treballs de la Taula per a la reactivació social i econòmica de Cerdanyola del Vallès, que donava inici el passat dia 12 d’aquest mes.
Cal recordar que donada la situació excepcional que actualment estem vivint, a conseqüència de la pandèmia derivada de la Covid-19 i les greus seqüeles socials i econòmiques que se'n derivaran, aquest espai de diàleg va néixer, des del govern municipal amb el suport unànime dels grups que conformen el consistori, amb l’objectiu de donar veu a la societat civil de la ciutat en la definició de les mesures que hauran de respondre a les necessitats de la ciutadania derivades de la crisi sanitària.
En aquest sentit, fruit del treball de la Taula de reconstrucció social i econòmica avui s’ha donat a conèixer una bateria de 109 mesures que abasten 13 àmbits diferents.
Document final de la Taula de Treball
Infografia amb el resum de les conclusions
Tornar al llistat de noticies