Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Higiene solidària campanya 'Una Nit d'Il·lusió per a tothom'
Una Nit d'Il·lusió per a Tothom
Trenet de Nadal
Primer concurs 'Ensenya’ns el teu pessebre!'
Exposició temporal 'Arquitectures de paper. Retallables del taller'
XII Tardor Solidària
Instal·lació d'Eugènia Balcells. Selfportrait
ACTUALITAT
La Ciutat
La iniciativa forma part d’un projecte per donar a conèixer els elements més destacats del municipi i erigir Cerdanyola del Vallès en un destí turístic referencial de proximitat i quotidià a nivell comarcal.
L’Ajuntament, a través de la Regidoria de Promoció Econòmica, fa una ferma aposta per donar un salt qualitatiu quant a posicionament estratègic i notorietat del municipi a nivell comarcal amb l’impuls d’una campanya que té com a objectiu promoure els diferents actius de Cerdanyola del Vallès.
L'execució de les accions ha començat aquest mes de desembre amb la creació de la marca Comerç Cerdanyola, i que inclou el lema Jo compro a Cerdanyola, i tu? Mitjançant aquesta nova marca el consistori pretén dinamitzar l’activitat comercial al municipi i potenciar el comerç local, els mercats i el sector de la restauració.
Contxi Haro, regidora de Promoció Econòmica, defensa que “els nostres comerços, mercats i restaurants són pal de paller per al desenvolupament econòmic i social de Cerdanyola” i assegura que “amb la nova marca pretenem enfortir i unificar els principals actius de tot aquest teixit i donar a conèixer arreu de la vila i de la comarca els beneficis i el valor afegit de consumir i adquirir productes a la nostra ciutat”.
Un projecte adaptat al caràcter modern, innovador i dinàmic de la ciutat
Durant el mes de gener, l’Ajuntament de Cerdanyola del Vallès presentarà públicament les diverses actuacions que formen part d’aquesta campanya i que persegueixen l'objectiu de donar a conèixer els elements més destacats del municipi i erigir la ciutat en un destí turístic referencial de proximitat i quotidià a nivell comarcal.
En aquest sentit, Carles Escolà, Alcalde de Cerdanyola del Vallès, explica que “són molts els actius que fan de la nostra una ciutat susceptible de convertir-se en un destí de privilegi per a visitants de poblacions properes. Som plenament conscients de les nostres fortaleses. I hem de ser capaços de traduir tot aquest potencial en un benefici directe per a la ciutat, per als veïns i veïnes, per a les entitats i per als nostres comerços, negocis i empreses”.
Fotografia en alta resolució
Tornar al llistat de noticies