Una ciutat privilegiada. Universitària, acollidora, dinàmica, humana, amb més de 1.000 anys d'història
Totes les dades de la ciutat a disposició teva
AGENDA
Converses LGTBI a través del cinema
Concurs fotogràfic '50è Aplec de la Sardana a Cerdanyola'
Puja a l'escenari de la Festa Major
Somhistòria. Acció en lila
Exposició 'Somhistòria. Dones de la revolució francesa'
Dia Internacional de les Dones 2025
Escola de Salut de Cerdanyola
Exposició 'Manuel Cano de Castro. Un noucentista esborrat '
ACTUALITAT
La Ciutat
L'alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón, ha participat en el Fòrum organitzat per Cerdanyola Empresarial on també s'ha lliurat la Beca Rotary a l'Emprenedoria.
El Cerdanyola Fòrum de Cerdanyola Empresarial, que va tenir com a ponent en Luca Lazzarini, responsable de Comunicació Comercial de Banc Mediolanum que va parlar de la necessitat de "ser constructiu i optimista en temps de crisi".
Luca Lazzarini va defensar la necessitat de mantenir una actitud positiva davant l'adversitat per tal de facilitar la recerca d'oportunitats i solucions, un aspecte en el qual també va incidir l'alcalde de Cerdanyola, Carlos Cordón, afirmant que "des del govern de la ciutat treballem amb una mirada positiva i propositiva". Tot i això, va afirmar que "és temps dels optimistes, no dels ingenus, sinó dels qui són conscients dels reptes, dels desafiaments que tenim per endavant, i així i tot volen fer-se càrrec dels problemes, de la responsabilitat, esperançats en el progrés".
L'acte també va acollir el lliurament de guardons de la Beca Rotary Impuls a l'Emprenedoria Jove 2022, que van recollir Albert Calleja i Isaac Benito, responsables del projecte CerdanyolAerofybers, una nova tecnologia per produir aerogels a base de cel·lulosa, més absorbents i ecològics dels existents actualment.
Tornar al llistat de noticies